emmaloni

Direktlänk till inlägg 4 oktober 2013

Vem är Emma?

Av Emma Lindqvist - 4 oktober 2013 16:40

Som rubriken lyder, vem är denna mystiska kvinna? Jo, nu ska jag förklara för er-


Jag är en pansexuell flicka på 12 år vid namn Emma som är djupt förälskad i sin flickvän som bor tre timmar ifrån mig. Jag är kort sagt en mästare på teckning, älskar att fota och har en stor förkärlek för Japan och japanskt mode.

Fantasy är något jag verkligen tycker om. Harry Potter, Sagan Om Ringen och Beautiful Creatures är några av mina favoritfilmer och böcker.

Tokio Hotel, Paramore, Seremedy m.m är band jag verkligen brinner för! De har många gånger "räddat mitt liv" och jag älskar dem med hela mitt hjärta!


Några av mina närmaste vänner är Kelly, Adam, Ebba, Zozan, Balqiso och min flickvän Ida. Kinamat har även en stor plats i mitt hjärta.

Inte bara det, jag är en stor Sims-fanatiker. 

Min familj består av en mamma, en pappa, två halvsyskon vid namn Tobias (21) och Johanna (24)


 Sååå


Namn: Emma
Ålder: 12
Fyller år: 17 April
Smeknamn: Yoshi, Delfy, Freak, Emsan, Emi, Em, Semlan, Tobias osv
När jag blir stor ska jag bli: Fotograf/Författare

Favoritartister: Tokio Hotel, Paramore, Seremedy
Favoritanime: Death Note 
Favoritbok: Sagan om Härskarringen, Harry Potter och De Vises Sten, Beautiful Creatures
Favoritfilm: Sagan om Ringen (första), Harry Potter och Dödsrelikerna och Pitch Perfect.
Bästa vänner: Ebba, Kelly, Adam, Zozan, Balqiso och min flickvän Ida.
Jag vill åka till: Tokyo, London, Fylke och Hogwarts :3
Talanger: Rita, fota, skriva.

Jag hatar: Mat, Justin Bieber, Twilight, Nicki Minaj, djurplågare, mördare, krig, blod och folk som hatar det jag gillar c:


Nu vet jag inget mer att skriva än att nu vet ni lite om mig! Jag kommer nog inte vara så aktiv jämt, men försöka ska jag!

Taco hej!

 

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Presentation


Hej hopp!
Jag är en glad liten filur på 12 år vid namn Emma.
Här kommer jag för det mesta skriva om min vardag, men också om teckning, foto.

Tokio Hotel, Seremedy, Hatsune Miku, Harry Potter och LOTR-Älskare av högsta grad!
Vill du veta mer? Läs!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards